Blog

Aici regăsești toate noutățile legate de echipa noastră, atât de la birou cât și în afara lui.

Abonează-te la newsletter



Postări

Rămâi la curent cu toate noutățile

Nu toate call center-urile sunt create în mod egal: De ce Optima oferă mai mult decât un simplu call center

Nu toate call center-urile sunt create în mod egal: De ce Optima oferă mai mult decât un simplu call center

Nu toate call center-urile sunt create în mod egal: De ce Optima oferă mai mult decât un simplu call center Într-o lume în care experiența clienților joacă un rol crucial în succesul unei afaceri, alegerea unui partener de call center

România: Cea mai bună țară pentru outsourcing

România: Cea mai bună țară pentru outsourcing

România: Cea mai bună țară pentru outsourcing Hai să ne cunoaștem! Companiile caută constant să-și optimizeze costurile și să crească eficiența operațională. Outsourcing-ul a devenit o soluție preferată pentru a îndeplini aceste obiective, iar alegerea destinației potrivite este esențială pentru

Help Desk vs. Tech Support: Diferențe și Roluri Complementare

Help Desk vs. Tech Support: Diferențe și Roluri Complementare

Help Desk vs. Tech Support: Diferențe și Roluri Complementare Într-un peisaj tehnologic tot mai complex, organizațiile se bazează pe servicii de suport pentru a-și menține operațiunile funcționale și utilizatorii mulțumiți. Două dintre cele mai frecvente concepte întâlnite în acest context

    wpChatIcon