Optima Solutions Services este un lider în furnizarea de soluții de externalizare a proceselor de afaceri (BPO) pentru companii romanești, dar și internaționale.  

Am creat și construit Optima Solutions Services cu grijă și atenție, având în minte necesitățile și provocările reale cu care se confruntă companiile. Ne-am construit reputația pe baza unei abordări personalizate și inovatoare a fiecarui proiect și a unei echipe de experți din domeniul centrelor de contact. 

Poziționați strategic in București, Iași și Brașov, ne-am compus echipa din profesioniști cu experiență vastă și o gamă diversă de calificări, care sunt gata să contribuie cu expertiza și propuneri, inclusiv din alte industrii, pentru a maximiza eficiența operațională și a îmbunătăți experiența clienților finali. 

Ne mândrim cu abilitatea noastră de a înțelege profund nevoile clienților noștri și de a le răspunde într-un mod prompt și eficient. Fiecare are cerințe unice, de aceea suntem dedicați să oferim soluții adaptate și flexibile, care să conducă la succesul și creșterea lor pe piață. 

La Optima Solutions Services, ne concentrăm asupra furnizării de servicii de cea mai înaltă calitate, menite să depășească așteptările și ne asigurăm că fiecare interacțiune cu clienții finali este una pozitivă și memorabilă. 

Valori

Principiile fundamentale și convingerile care ne ghidează comportamentul și deciziile.

Our Commitment is to Quality Passionate to delight our Client Teamwork with energy and Respect Integrity in everything we do Mindset for Success Achieve Results for our clients

Valori

Principiile fundamentale și convingerile care ne ghidează comportamentul și deciziile.

Our Commitment is to Quality

Passionate to delight our Client

Teamwork with energy and Respect for each other

Integrity in everything we do

Mindset for Success

Achieve Results for our clients and ourselves

Misiune și viziune

Îmbunătățim rezultatele clienților noștri prin soluții de înaltă calitate, personalizate și inovatoare.

Ne propunem să fim partenerul preferat pe termen lung pentru organizațiile în căutarea dezvoltării rapide utilizând cele mai inovatoare tehnologii. Fundamentul nostru se bazează pe patru obiective cheie: clienți mulțumiți, calitate, rezultate și o echipă fericită.

Premii Best Medium Contact Center

Calitatea și contribuția la rezultatele clienților noștri au fost recunoscute și la Gala Premiilor din România Contact Center, obţinând Premiile Best Medium Contact Center în 2013, 2014, 2016, 2017, 2018 și 2023 fapt pentru care mulțumim tuturor colegilor care au fost alături de noi în acest parcurs glorios.


0 +
Clienți
0
Apeluri pe zi
0
Profesioniști
0
Colege în companie
0
Colegi în companie
0
Colegi peste 30 de ani
0 %
Performanța colegilor peste 30 de ani
0
Vârsta medie a colegilor
Domenii

Domenii de expertiză

Oferim o gamă diversificată de cunoștințe și competențe specializate, însoțite de profesioniști calificați care să vă îndrume în căutarea dumneavoastră de expertiză. Descoperiți mai jos o listă cuprinzătoare de domenii în care specialiștii noștri vă stau la dispoziție pentru a vă oferi suport și ghidare.

 
0 +
Clienți

De-a lungul anilor

Călătoria noastră

Luăm naștere

Optima începe cu 9 angajați.

2010

Optima devine expert

Optima devine expert în materie de vânzări și servicii clienți pentru mai multe industrii;

Ajunge la 100 de angajați la sfârșitul anului 2011.

2011-2015

Nr.1 sau 2 pentru fiecare client

Deschidem un nou sediu

Deschiderea primului nostru sediu de livrare în afara Bucureștiului, în Iași;

Lansare și dvlp end 2 end D2D pentru cea mai mare companie de utilități din România.

2016

Optima Iași

Deschidem un nou sediu

Deschidem sediul din Brașov;

Iași ajunge la 200 de angajați;

Optima premiată pentru a 5-a oară - Best Medium Contact Center (outsourcing).

2017-2018

Optima Brașov

360 angajați

360 angajați +1 robot (Adam);

99% capabili WFH;

Lideri în România;

Independent BPO.

2019-2020

Primul robot RPA

Punem accent pe AI și RPA

Un nou partener din domeniul utilităților și introducere AI;

Semnăm Carta Diversității;

Best Medium Contact Center.

2021-2023

AI + RPA

Echipa Optima

Faceți cunoștință cu echipa Optima

Adrian Boghiu

Administrator

Georgiana Tamazlicaru

Administrator

Bogdan Roșu

Administrator

Andrei Ionescu

CEO

Daniel Zaharia

Director Operațiuni

Mădălina Matei

Manager HR

Marius Crețu

Senior Manager Operațiuni

Cătălin Bărbulescu

Manager Operațiuni București/Brașov

Andrei Bulai

Manager Financiar

Corina Bugheanu

Lead Tehnologie

Mereu la curent cu tehnologia!

Credem că este vital pentru afacerea nostră să ținem pasul cu noile tehnologii. Este motivul pentru care angajăm permanent tineri profesioniști, deschiși la nou, care să se adapteze cu ușurință și la cele mai exigente solicitări. Instrumentele digitale de ultimă oră și securitatea de top vor fi mereu prioritare.

Simona

Simona

De obicei, răspunde în câteva minute

Hei, vrei să vorbești cu noi?

    wpChatIcon