Optima Call ține la confidențialitatea informațiilor vizitatorilor site-ului https://optimacall.ro/ și a persoanelor ale căror informații personale le primim prin utilizarea depunerilor de formulare și a altor servicii conexe. Această politică de confidențialitate explică modul în care colectăm informațiile personale prin intermediul site-ului nostru și modul în care le procesăm. Această politică de confidențialitate descrie, de asemenea, colectarea și utilizarea informațiilor cu caracter personal în numele clienților care se abonează la platforma noastră.
Prin furnizarea informațiilor personale pe site-ul nostru, sunteți de acord cu practicile de manipulare a informațiilor descrise în această politică de confidențialitate. Vă încurajăm să citiți secțiunea intitulată “Opțiunile dumneavoastră” de mai jos, pentru a înțelege alegerile pe care le aveți disponibile, cu privire la informațiile dumneavoastră personale.
Această politică de confidențialitate se aplică și în cazul informațiior personale pe care le colectăm prin alte mijloace și pe care le adăugăm la informațiile personale colectate prin operarea și livrarea serviciilor și a produselor noastre.
În cadrul activităților sale SC Optima Solutions Services SRL, avand sediul in Bucuresti, B-dul Dimitrie Pompei nr. 10A, Cladirea C1, etaj 3, sector 2 fiind inregistrata la Oficiul Comertului sub nr. J40/9804/2010, cu cod unic de inregistrare 27516047 ___, atribut fiscal RO (“OPTIMA”) ), inregistrata in evidenta Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii datelor cu Caracter Personal, proceseaza datele personale care va privesc.
1. Informațiile colectate
Colectăm următoarele informații de la utilizatori: informații pe care le transmiteți în mod voluntar, date tehnice colectate automat de la toți vizitatorii site-ului, informații colectate prin intermediul serviciilor noastre, informații pe care le colectăm din surse terțe.
• Date de identificare sau de contact cum ar fi numele, data nasterii, nationalitatea, codul numeric personal (CNP), locul nasterii, datele din cartea de identitate (daca este cazul), domiciliul, adresa de resedinta sau de corespondenta, numarul de telefon, adresa de e-mail
• Inregistrarea interactiunilor care au loc intre dvs. si OPTIMA, daca este cazul, prin intermediul call center-ului, intalnirilor directe sau a oricarei altei corespondente sau comunicari intre dumneavoastra si OPTIMA;
• Alte date cu caracter personal mentionate in documentatia sau in contractul initial.
In cazul in care aveti calitatea de salariat, colaborator, reprezentant sau persoana de contact al unui client, furnizor sau alt partener de afaceri al Optima:
• Date de identificare sau de contact cum ar fi numele, adresa profesionala sau a domiciliului, denumirea functiei, numarul de telefon, adresa de e-mail;
• Inregistrarea interactiunilor care au loc intre dvs. si OPTIMA, daca este cazul, prin intermediul call center-ului, intalnirilor directe sau a oricarei altei corespondente sau comunicari intre dumneavoastra si OPTIMA ;
• In situatii limitate, cand este necesar conform legii, datele din cartea de identitate, inclusiv codul numeric personal (CNP), locul nasterii, date privind opiniile politice sau apartenenta la sindicate.
2. Colectarea datelor passive
OPTIMA, in conformitate cu dispozitiile legale aplicabile, poate colecta date despre dumneavoastra de la:
• Direct de la dumneavoastra (sau, in anumite cazuri, de la alte persoane fizice sau juridice care justifica un interes legitim cu privire la colaborarea cu OPTIMA)
• De la persoane ce reprezinta si comunica cu noi in numele persoanelor juridice in cadrul activitatilor privind gestionarea serviciilor de vanzare, promovare, prospectare sau suport clienti
• De la autoritati si institutii publice sau alte persoane sau entitati care desfasoara un serviciu de interes public
• Din publicatii si baze de date care sunt disponibile public sau contractual
• De la Clientii care imputernicesc OPTIMA pentru a desfasura activitatea de gestionarea serviciilor de vanzare, promovare, prospectare sau suport clienti inclusiv administrarea activitatilor legate de aceste servicii
• In cazul in care aveti calitatea de salariat, colaborator, reprezentant sau persoana de contact al unui client, furnizor sau alt partener de afaceri al OPTIMA, putem colecta date in legatura cu dumneavoastra din urmatoarele surse:
• Direct de la dumneavoastra sau de la persoane care actioneaza in numele clientului, furnizorului sau partenerului de afaceri al OPTIMA;
• Autoritati si institutii publice sau publicatii si baze de date care sunt disponibile public sau contractual.
• In cazul in care ne vizitati la sediul nostru sau la birourile noastre locale ori daca ne scrieti sau telefonati in legatura cu diverse solicitari sau aspecte de interes pentru dvs., putem colecta numele si datele dumneavoastra de contact, precum si alte date cu caracter personal pe care ni le furnizati in mod direct.
3. Utilizarea informațiilor colectate
Folosim informații personale pentu a stabili și îmbunătăți relația noastră cu dumneavoastră. Putem folosi informații personale pentru a opera, furniza, îmbunătăți și menține site-ul web www.optimacall.ro; pentru a preveni folosirea abuzivă și frauduloasă a site-ului nostru; pentru a personaliza și afișa conținut pe site-ul nostru; dacă este permis de legislația aplicabilă, pentru a trimite informații, inclusiv prin e-mail, despre produsele și serviciile noastre; pentru a răspunde solicitărilor dvs. și pentru alte scopuri ale serviciilor pentru clienți; pentru alte scopuri administrative și interne.
Pe site-ul www.optimacall.ro, este posibil să folosim datele colectate în mod pasiv pentru a monitoriza valorile agregate ale utilizării site-ului web, cum ar fi numărul total de vizitatori și paginile vizualizate.
4. Dezvăluirea informațiilor colectate
Nu vindem sau închiriem adrese de e-mail și alte informații personale pe care le colectăm direct prin intermediul site-ului www.optimacall.ro. Rețineți, totuși, că orice informație pe care ați ales să o furnizați în mod voluntar pe orice porțiune disponibilă publicului de pe site-ul www.optimacall.ro, va fi disponibilă publicului și poate fi colectată și utilizată de noi sau de alții, fără restricții. Împărtășim informațiile dvs., inclusiv informațiile personale, după cum urmează:
Furnizorii de servicii
Putem furniza informații personale unor terțe părți, cu scopul de a fi folosite în îndeplinirea funcțiilor interne de afaceri (de exemplu, întreținerea, securizarea, analizarea datelor, transmiterea prin e-mail, sondaje sau găzduirea datelor). Solictăm acestor terțe părți să accepte să utilizeze informațiile dvs. personale, numai în conformitate cu această Politică de confidențialitate și pentru niciun alt scop decât să ne furnizeze serviciile necesare.
Cerințe legale
Putem divulga informații personale dacă avem convingerea de bună credință că acest lucru este necesar, printr-o citație sau altă ordonanță judiciară sau administrativă sau, altfel, cerut de lege. În plus, putem divulga informații personale în care, cu bună-credință, considerăm că este adecvat sau necesar să prevenim încălcarea Termenilor și Condițiilor sau a celorlalte acorduri; pentru a lua măsuri de precauție împotriva răspunderii; pentru protejarea drepturilor, a proprietății sau a siguranței informațiilor, a oricărei persoane sau a publicului larg; pentru a menține și proteja securitatea și integritatea serviciilor sau infrastructurii noastre; pentru a ne protejăm pe noi și Serviciile noastre de utilizări frauduloase, abuzive sau ilegale; pentru a ne investiga și să apăra împotriva cererilor sau a afirmațiilor terților; pentru asistareaa agențiilor guvernamentale de aplicare.
Informații agregate și informații neindentificate
Este posibil să împărtășim informații agregate cu clienții, clienții potențiali, partenerii sau presa, pentru a demonstra utilizarea Serviciului, pentru a indentifica tendințele industriei și a publicității și pentru a genera publicitate pentru serviciile noastre.
4.1 Utilizarea datelor de către partenerii Optima Solutions Services
Optima Solutions Services poate partaja datele colectate de la dumneavoastră cu partenerii săi de încredere, care ne ajută să vă oferim servicii și produse mai bune. Partenerii noștri pot utiliza datele dumneavoastră pentru a:
- Efectua analize și cercetări de piață
- Oferi campanii de marketing personalizate
- Îmbunătăți produsele și serviciile oferite
- Respecta obligațiile legale
Optima Solutions Services se angajează să protejeze confidențialitatea datelor dumneavoastră și va lua toate măsurile necesare pentru a se asigura că partenerii săi respectă legislația în vigoare privind protecția datelor.
Drepturile dumneavoastră
Aveți următoarele drepturi cu privire la datele dumneavoastră personale:
- Dreptul de acces
- Dreptul la rectificare
- Dreptul la ștergere
- Dreptul la restricționarea prelucrării
- Dreptul la opoziție
- Dreptul la portabilitatea datelor
5. Drepturile dumneavoastra
În calitate de vizitator al site-ului nostru, puteți alege să nu ne furnizați informațiile personale. Puteți, de asemenea, accesa în orice moment informațiile dvs. personale pentru a le actualiza, accesa în orice moment, corecta sau șterge anumite informații despre dumneavoastră, contactându-ne la www.optimacall.ro și protectiadatelor@optimacall.ro. De asemenea, aveți dreptul de a solicita ștergerea datelor dumneavoastră personale în conformitate cu legile aplicabile privind confidențialitatea datelor.
Rețineți că, chiar dacă actualizați sau eliminați informațiile personale pe care ni le-ați furnizat, informațiile dvs. personale pot fi păstrate în fișierele și arhivele noastre de rezervă pentru o perioadă rezonabilă de timp, în scopuri legale.
6. Google Analytics
În plus, folosim Google Analytics pentru a analiza utilizarea site-ului nostru. Google Analytics ne furnizează date agregate pentru a ne ajuta să luăm decizii de afacere, în cunoștință de cauză. În cele din urmă, Google, în calitate de terță parte, controlează informațiile colectate prin Google Analytics și ar trebui să verificați practicile sale de confidențialitate înainte de a utiliza site-ul nostru. Puteți revizui informații despre practicile Google privind confidențialitatea în ceea ce privește Google Analytics la http://www.google.com/analytics/learn/privacy.html.
7. Actualizarea Politicii de confidențialitate
Putem actualiza ocazional această Politică de Confidențialitate. Dacă o facem, vom schimba “data efectivă” în partea de sus a politicii de confidențialitate. Înainte de a face orice actualizare care ar face ca această politică de confidențialitate să fie mai puțin restrictivă în ceea ce privește utilizarea sau dezvăluirea datelor personale colectate înaintea actualizării, vom notifica în prealabil actualizarea prin publicarea unei notificări pe site-ul nostru web, în partea superioară sau inferioară a politicii actuale de confidențialitate. Vă încurajăm să revizuiți periodic această politică de confidențialitate, pentru a vă informa în legătură cu colectarea, utilizarea și dezvăluirea informațiilor personale. Utilizarea continuă a site-ului nostru reprezintă acordul dvs. cu politica de confidențialitate actuală.
8. Contact
Pentru întrebări, reclamații și informații suplimentare, ne puteți contacta la:
contact@optimacall.ro
9. Politică Cookie
Precum majoritatea serviciilor web, site-ul nostru poate primi automat și înregistra informații în mod automat atunci când utilizați site-ul și serviciile noastre. Putem folosi o varietate de metode, inclusiv GIF-uri clare (cunoscute și sub numele de “beacon-uri web”) și “cookie-uri”, pentru a colecta aceste informații.
Această Politică Cookie are scopul de a vă informa despre utilizarea acestora, dar nu guvernează utilizarea site-ului nostru și nici prelucrarea informațiilor personale. Politica Cookie trebuie, prin urmare, citită în strânsă legătură cu Politica noastră de Confidențialitate și cu Termenii și Condițiile noastre.
1. Cookies și alte mijloace automate de colectare a datelor pasive
În această Politică Cookie, cookie-urile și alte mijloace automate (de exemplu, beacon-uri web) vor fi denumite împreună ca „module cookie” în cadrul acestei politici, cu excepția celor enunțate în această secțiune.
Această secțiune oferă mai multe informații despre unele dintre aceste tehnologii și despre modul în care acestea funcționează.
Cookies
Un cookie este un șir de informații pe care un site web le stochează pe device-ul unui vizitator și pe care browser-ul vizitatorului le oferă site-ului de fiecare dată când vizitatorul se întoarce. Majoritatea site-urilor importante folosesc cookie-uri. Deoarece browser-ul oferă aceste informații cookie site-ului la fiecare vizită, cookie-urile servesc ca un fel de etichetă care permite unui site să „recunoască” un browser atunci când revine pe site.
Cookie-urile stochează informații despre activitățile dvs. pe un site Web sau pe o altă platformă. De exemplu, modulele cookie pot stoca informațiile despre sesiune pentru a vă conecta ușor la un site web sau la altă platformă pe care ați vizitat-o anterior.
Beacon-uri Web
GIF-urile clare (cunoscute și sub denumirea de „beacon-uri web”) sunt utilizate în combinație cu cookie-urile pentru a ajuta operatorii site-ului să înțeleagă modul în care vizitatorii interacționează cu site-urile lor web. Un GIF clar este de obicei o imagine grafică transparentă (de obicei 1 pixel x 1 pixel) plasată pe un site web. Utilizarea unui GIF clar permite site-ului să măsoare acțiunile vizitatorului deschizând pagina care conține GIF-ul clar. Acesta facilitează urmărirea și înregistrarea activităților unui browser recunoscut, cum ar fi calea paginilor accesate pe un site web.
GIF-urile clare, care pot fi încorporate în pagini web, videoclipuri sau e-mailuri, pot permite unui server web să citească anumite tipuri de informații din browserul dvs., să verifice dacă ați vizionat o anumită pagină web sau un mesaj de e-mail și să determine, printre altele , ora și data la care ați văzut acel GIF Clar, adresa IP a computerului și adresa URL a paginii web din care a fost vizualizat.
2. Ce informații colectăm în mod pasiv?
Informațiile pe care le putem colecta cu aceste metode automate pot include, de exemplu, adresa IP, informațiile dvs. cookie, un dispozitiv unic sau codul de utilizator, tipul de browser, tipul de sistem, conținutul și paginile pe care le accesați pe site-urile sau serviciile noastre, frecvența și durata vizitelor dvs. pe site. De asemenea, este posibil să folosim cookie-uri pe site-ul web pentru a stoca validatorii de sesiune pe hard disk.
Dacă combinăm direct orice informații culese prin mijloace pasive cu informațiile personale, tratăm informațiile combinate ca informații personale conform Politicii noastre de Confidențialitate. În caz contrar, folosim informațiile colectate prin mijloace pasive, în forme agregate.
3. Cum prelucrăm datele colectate pasiv?
Pe site-ul www.optimacall.ro, este posibil să folosim date colectate pasiv pentru: (a) a ne aminti informațiile dvs., astfel încât să nu fie nevoie să le reintroduceți în timpul vizitei sau la următoarea dată când vizitați site-ul; (b) a monitoriza participarea la diferite secțiuni ale site-ului; (c) a personaliza serviciul nostru pentru dvs., inclusiv prin oferirea de recomandări; (c) a monitoriza valorile agregate ale utilizării site-urilor, cum ar fi numărul total de vizitatori și paginile vizualizate; și (d) a administra, utiliza și îmbunătăți site-ul www.optimacall.ro și celelalte servicii și sisteme ale noastre și pentru a furniza servicii și conținut care vă sunt adaptate.
4. Ce cookie-uri folosim și de ce?
Cookie-uri strict necesare
Aceste cookie-uri sunt utilizate numai în scopul: (i) efectuării unei transmiteri a unei comunicații prin intermediul unei rețele de comunicații electronice sau (ii) pentru a permite furnizorului unui serviciu al societății informaționale să furnizeze un astfel de serviciu ca fiind solicitat în mod explicit de dumneavoastră.
Module cookie de performanță
Aceste cookie-uri colectează informații despre modul în care vizitatorii utilizează un site Web, de exemplu, ce pagini vizitează utilizatorii cel mai des și dacă primesc mesaje de eroare de la pagini web. Aceste cookie-uri nu colectează informații care identifică un vizitator. Toate informațiile pe care le colectează aceste cookie-uri sunt agregate și, prin urmare, anonime. este folosit numai pentru a îmbunătăți modul în care funcționează un site Web.
Cookie-uri de funcționalitate
Aceste cookie-uri permit site-ului să-și amintească alegerile pe care le faceți (cum ar fi numele de utilizator, limba sau regiunea în care vă aflați) și să ofere funcții personalizate și îmbunătățite.
Cookie-uri Social Media
Aceste cookie-uri sunt utilizate pe baza funcționalităților de conectare socială sau atunci când utilizați un buton de adăugare a unui canal Social Media (de exemplu, faceți click pe pictograma „Caută” dintr-o pagină web)
Cookie-uri de publicitate
Aceste cookie-uri colectează informații despre activitatea de navigare pe Internet pentru a informa rețelele de publicitate cu privire la traficul de pe site, pentru a oferi publicitate vizată, bazată pe activitatea de navigare anterioară.
Indiferent dacă un modul cookie este considerat un cookie „prim” sau „terță parte”, se referă la domeniul care introduce cookie-ul. „Cookie-urile primare” sunt cookie-urile setate de un site care este vizitat de utilizator în acel moment (de ex., Cookie-urile introduse de către www.optimacall..ro). Dacă un utilizator vizitează un site Web și o altă entitate stabilește un modul cookie prin acel site, acesta ar fi un modul cookie terță parte.
Cookie-urile pentru sesiuni permit operatorilor de site-uri web să vă conecteze acțiunile în timpul unei sesiuni de browser. O sesiune de browser pornește când deschideți fereastra browser-ului și se termină când închideți fereastra browser-ului. Cookie-urile pentru sesiuni sunt create temporar. După ce închideți browser-ul, toate cookie-urile de sesiune sunt șterse. Pe de altă parte, cookie-urile persistente sunt modulele cookie care rămân pe dispozitiv pentru perioada de timp specificată în cookie. Utilizăm atât cookie-urile de sesiune cât și pe cele persistente.
5. Cum să dezactivați sau să eliminați modulele cookie.
Puteți configura browser-ul dvs. de Internet, modificând opțiunile acestuia, pentru a opri complet acceptarea cookie-urilor sau pentru a vă solicita înainte de a accepta un cookie de pe site-ul Web pe care îl vizitați. Cu toate acestea, dacă nu acceptați cookie-urile, este posibil să nu puteți utiliza toate porțiunile site-ului nostru sau toate funcționalitățile acestuia.
Rețineți că dezactivarea acestor tehnologii poate interfera cu performanța și caracteristicile serviciilor oferite.
6. Modificarea și actualizarea Politicii de Cookie.
Este posibil să actualizăm ocazional Politica noastră Cookie. Dacă o facem, vom actualiza „data efectivă” în partea de sus a Politicii Cookie. Dacă facem o actualizare a acestei politici, care este mai puțin restrictivă din punct de vedere material în ceea ce privește utilizarea sau dezvăluirea datelor colectate în mod pasiv înainte de actualizare, vă vom furniza o notificare prealabilă a actualizării în așteptare și vom solicita consimțământul dvs. prin publicarea unei notificări privind site-ul nostru web sau prin contactarea dvs. utilizând adresa de e-mail pe care ați furnizat-o.
Vă încurajăm să examinați periodic această Politică Cookie pentru a vă informa în permanență despre utilizarea datelor colectate pasiv. Folosirea continuă a site-ului nostru constituie acordul dvs. față de această Politică Cookie și orice actualizare.