OPTIMA SOLUTIONS SERVICES SA consideră calitatea ca fiind prioritară pentru serviciile și produsele oferite clienților săi, dar și pentru managementul intern al proceselor.
Suntem total angajaţi să stabilim şi să atingem standardele de calitate cerute de normele în vigoare, și să fim capabili să satisfacem sub toate aspectele, cerințele legale aplicabile și cerinţele specificate şi aşteptările rezonabile ale clienţilor noştri.
Atingerea acestui nivel se face prin implementarea şi menţinerea unui sistem al calităţii în conformitate cu prevederile standardului ISO 9001:2015.
Obiectivele principale în domeniul calităţii sunt:
- Oferirea de produse și servicii care să satisfacă integral şi eficient cerințele clienţilor.
- Menținerea prestigiului organizației.
- Creşterea constantă a vânzarilor prin activităţi susţinute şi bine coordonate.
- Preocuparea permanentă pentru reducerea neconformităţilor şi a reclamaţiilor venite de la părțile interesate relevante.
- Îmbunătățirea continuă a sistemului de management al calitatii.
Fiecare angajat al companiei este conștient de responsabilitatea și activitățile sale în cadrul sistemului de management al calitatii și raspunde de calitatea propriei activități, în scopul satisfacerii cerințelor aplicabile activitatilor din cadrul organizației.
Managementul la cel mai înalt nivel se angajează să asigure infrastructura, mediul de lucru și resursele necesare pentru atingerea obiectivelor calității, menținerea și îmbunătățirea continuă a sistemului de management al calitatii.
Consider că această politică trebuie comunicată, înțeleasa şi aplicată prin angajarea mea personală şi a tuturor membrilor OPTIMA SOLUTIONS SERVICES SA, indiferent de poziţia ocupată.
Director General Data: 01.06.2025
Ionescu Andrei-George