OPTIMA SOLUTIONS SERVICES SA consideră calitatea ca fiind prioritară pentru serviciile și produsele oferite clienților săi, dar și pentru managementul intern al proceselor.

Suntem total angajaţi să stabilim şi să atingem standardele de calitate cerute de normele în vigoare, și să fim capabili să satisfacem sub toate aspectele, cerințele legale aplicabile și cerinţele specificate şi aşteptările rezonabile ale clienţilor noştri.

Atingerea acestui nivel se face prin implementarea şi menţinerea unui sistem al calităţii în conformitate cu prevederile standardului ISO 9001:2015.

Obiectivele principale în domeniul calităţii sunt:

Fiecare angajat al companiei este conștient de responsabilitatea și activitățile sale în cadrul sistemului de management al calitatii și raspunde de calitatea propriei activități, în scopul satisfacerii cerințelor aplicabile activitatilor din  cadrul organizației.

Managementul la cel mai înalt nivel se angajează să asigure infrastructura, mediul de lucru și resursele necesare pentru atingerea obiectivelor calității, menținerea și îmbunătățirea continuă a sistemului de management al calitatii.

Consider că această politică trebuie comunicată, înțeleasa şi aplicată prin angajarea mea personală şi a tuturor membrilor OPTIMA SOLUTIONS SERVICES SA, indiferent de poziţia ocupată.

Director General                                                                          Data: 01.06.2025

Ionescu Andrei-George

wpChatIcon
wpChatIcon